Lectura obligatòria
2n ESO
|
||||
28 de març
|
25
d’abril
|
14
de maig
|
30
de maig
|
|
2n ESO ALFA
|
Tristes
armas, Marina Mayoral
|
La porta dels tres panys, Sònia Fernández-Vidal
|
Heu
d’escollir entre:
-Seguint
les petjades dels vikings
-Seguint les
petjades del rei Artús
-Seguint les
petjades de Cristòfor Colom
-Seguint les
petjades de Marco Polo
-Seguint les petjades dels
déus d'Egipte
|
Voluntària
|
2n ESO BETA
|
Voluntària
|
Tristes armas, Marina Mayoral
|
La porta dels tres panys, Sònia Fernández-Vidal
|
Heu
d’escollir entre:
-Seguint
les petjades dels vikings
-Seguint les
petjades del rei Artús
-Seguint les
petjades de Cristòfor Colom
-Seguint les
petjades de Marco Polo
-Seguint les petjades dels
déus d'Egipte
|
2n ESO GAMMA
|
Heu
d’escollir entre:
-Seguint
les petjades dels vikings
-Seguint les petjades
del rei Artús
-Seguint les
petjades de Cristòfor Colom
-Seguint les
petjades de Marco Polo
-Seguint les petjades dels
déus d'Egipte
|
Voluntària
|
Tristes armas, Marina Mayoral
|
La porta dels tres panys, Sònia Fernández-Vidal
|
2n ESO DELTA
|
La porta dels tres panys, Sònia Fernández-Vidal
|
Heu
d’escollir entre:
-Seguint
les petjades dels vikings
-Seguint les
petjades del rei Artús
-Seguint les
petjades de Cristòfor Colom
-Seguint les
petjades de Marco Polo
-Seguint les petjades dels
déus d'Egipte
|
Voluntària
|
Tristes armas, Marina Mayoral
|
Lectura voluntària
Teniu un
llistat de lectures recomanades a la pàgina principal del catàleg de la
biblioteca:
http://aplitic.xtec.cat/epergam2/web/biblioteca.jsp?codi=43010335
i a les prestatgeries digitals.
En cas de
ser una lectura no inclosa en aquest llistat, l’haureu de consultar al
professor de la matèria.
No està
permès presentar lectures voluntàries de novel·les amb pel·lícula.
S’ha de
respectar la llengua de la lectura: a Llengua catalana s’ha de llegir en
català, i a Llengua castellana, s’ha de llegir en castellà.
Per a
avaluar les lectures, s’ha d’omplir una fitxa de lectura que podeu
trobar a les prestatgeries digitals, al Moodle i al bloc del Pla de Lectura.